Uw kind(eren) aanmelden bij OBS De Octopus

U bent op zoek naar een school. Voor uw kleuter, die voor het eerst naar school gaat of omdat u bijvoorbeeld gaat verhuizen en een andere school zoekt voor uw kind- (eren).

Natuurlijk wilt u dan graag weten welke school bij uw kind en uzelf past. Op onze website vindt u alle informatie over onze school. Waar we voor staan, wat we belangrijk vinden en hoe we werken. Maar ook krijgt u een beeld hoe het toegaat in de groepen door middel van allerlei informatie en foto’s.

Aanvraag kennismaking

Wilt u graag zelf de sfeer proeven en uw vragen stellen, neem dan contact op met de directeur, Saskia Jonker. Via telefoon: 023-5622819 of via mail: saskia.jonker@floreer.nl. U krijgt dan informatie en een rondleiding door de school.

U bent van harte welkom!

Aanmelden voor kennismaking en rondleiding

Aanhef

Deze website is beveiligd met reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.

Aanmelden van leerlingen bij OBS De Octopus